Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Zamówienie public... - 172889-2013

Pomoc

Wyświetl widok skrócony Dodaj dokument do zakładek

28/05/2013    S101    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Łomianki: Materiały medyczne

2013/S 101-172889

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy
Dziekanów Leśny, ul. Marii Konopnickiej 65
Osoba do kontaktów: Renata Konarzewska
05-092 Łomianki
POLSKA
Tel.: +48 227657121
E-mail: dzp@szpitaldziekanow.pl
Faks: +48 227512707

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.szpitaldziekanow.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym DZ/15/2013.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
ul. M. Konopnickiej 65
05-092 Łomianki
magazyn
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Zamówienie obejmuje 52 odrębne pakiety: Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Całkowita wartość szacunkowa powyżej 130000 euro
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 9 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1)Krótki opis
Zestawy do odsysania pola operacyjnego (dreny i końcówki)
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1)Krótki opis
Filtry oddechowe, wymiennik ciepła do rurek tracheostomijnych
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1)Krótki opis
Rurki tracheostomijne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1)Krótki opis
Podkładki i paski mocujące do rurek tracheostomijnych, okularki do fototerapii
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
1)Krótki opis
Rurki intubacyjne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
1)Krótki opis
Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
1)Krótki opis
Obwody oddechowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
1)Krótki opis
Wkłady do systemu odsysania i usuwania wydzielin
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9
1)Krótki opis
Kaniule, strzykawki do przepłukiwania dostępu naczyniowego, przetworniki ciśnieniowe noworodkowo-pediatryczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10
1)Krótki opis
Elektrody EKG noworodkowe i pediatryczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11
1)Krótki opis
Worki do moczu, cewniki do odsysania
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12
1)Krótki opis
Cewniki i zestawy do szynowania moczowodów
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13
1)Krótki opis
Strzykawki, igły, pojemniki na zużyte igły, szpatułki, nakłuwacze, kaniule obwodowe, przedłużacze do pomp infuzyjnych, opaski identyfikacyjne, przyrządy do przetaczania płynów, kieliszki jednorazowe, sondy, kapturki do termometrów, żel do usg
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14
1)Krótki opis
Rękawice chirurgiczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 15
1)Krótki opis
Rękawice diagnostyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 16
1)Krótki opis
Maski z nebulizatorem i do podawania tlenu
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet 17
1)Krótki opis
Mikrocewniki przezskórne, cewniki pediatryczne, rampy, złączki i system połączeń bezigłowych
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet 18
1)Krótki opis
Układy oddechowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet 19
1)Krótki opis
Obłożenia chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne, serwety sterylne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet 20
1)Krótki opis
Fartuchy niesterylne, czepki, maski, osłony na oczy, odzież medyczna, rękawice diagnostyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet 21
1)Krótki opis
Filtry do przetoczeń płynów i żywienia pozajelitowego
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet 22
1)Krótki opis
Worki do żywienia pozajelitowego
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet 23
1)Krótki opis
Sondy gastostomijne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet 24
1)Krótki opis
Szyny palcowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Pakiet 25
1)Krótki opis
Igły do punkcji lędźwiowej, zestawy do biopsji, kanki doodbytnicze, szczotki do mycia rąk, ostrza chirurgiczne, osłony na kamerę, tampony wewnątrznosowe, krążki klejące, transofixy, tamponady nosa, przyrządy do szybkich przetoczeń, zatyczki do cewników, wkłady do ssaków, termometry, prześcieradła, podkłady, zestawy do płukania żołądka
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Pakiet 26
1)Krótki opis
Zamknięty system do drenażu, dreny, dreny silikonowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Pakiet 27
1)Krótki opis
Elektrody, dreny, przetworniki, przewody, końcówki do przewodów, cewniki do aparatu Andromeda
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Pakiet 28
1)Krótki opis
Worki oddechowe, maski krtaniowe, rurki ustno gardłowe, rury karbowane w zwojach, dreny, przedłużenia, łączniki
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Pakiet 29
1)Krótki opis
Przyrządy do podaży płynów infuzyjnych do pompy typu IVAC
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Pakiet 30
1)Krótki opis
Mankiety NIBP
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Pakiet 31
1)Krótki opis
Zestaw kaniulacji żył centralnych i przedłużenie z dodatkowym portem
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet 32
1)Krótki opis
Prześcieradła, fartuchy, ochraniacze
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Pakiet 33
1)Krótki opis
Ustniki do spirometru
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: Pakiet 34
1)Krótki opis
Elektrody neutralne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Pakiet 35
1)Krótki opis
Plomby, olej, ostrza do dermatomu i matryce do nacinania skóry
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: Pakiet 36
1)Krótki opis
Zestaw do podawania płynów infuzyjnych
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 37 Nazwa: Pakiet 37
1)Krótki opis
Test ureazowy
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 38 Nazwa: Pakiet 38
1)Krótki opis
Wkłady do filtra wodnego
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 39 Nazwa: Pakiet 39
1)Krótki opis
Majtki do kolonoskopii i śliniaki stomatologiczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 40 Nazwa: Pakiet 40
1)Krótki opis
Sondy do pomiaru impedancji i bufory kalibracyjne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 41 Nazwa: Pakiet 41
1)Krótki opis
Elektrody igłowe i samoprzylepne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 42 Nazwa: Pakiet 42
1)Krótki opis
Elektrody do badania ABR, koreczki, żel do badania ABR
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 43 Nazwa: Pakiet 43
1)Krótki opis
Żel do USG i EKG
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 44 Nazwa: Pakiet 44
1)Krótki opis
Wąż do pompy ultradźwiekowej
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 45 Nazwa: Pakiet 45
1)Krótki opis
Masa Fango i folia do okładów Fango
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 46 Nazwa: Pakiet 46
1)Krótki opis
Taśmy do kinesiotapingu
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 47 Nazwa: Pakiet 47
1)Krótki opis
Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej i folia otolaryngologiczna
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 48 Nazwa: Pakiet 48
1)Krótki opis
Materiały hemostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 49 Nazwa: Pakiet 49
1)Krótki opis
Taśmy do narządów miąższowych, siatki i taśmy do retrakcji
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 50 Nazwa: Pakiet 50
1)Krótki opis
Szwy chirurgiczne wchłanialne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 51 Nazwa: Pakiet 51
1)Krótki opis
Szwy chirurgiczne niewchłanialne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 52 Nazwa: Pakiet 52
1)Krótki opis
Szwy chirurgiczne niewchłanialne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33140000, 33199000, 33141310, 33141200, 33141220, 33141420, 33141640, 33141320, 33141411, 33141121, 33141126, 33141127, 33141128, 33157110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 13.290,00zł., w tym::
- pakiet 1 - 340,00zł.
- pakiet 2 - 140,00zł.
- pakiet 3 - 75,00zł.
- pakiet 4 - 20,00zł.
- pakiet 5 - 100,00zł.
- pakiet 6 - 50,00zł.
- pakiet 7 - 1200,00zł.
- pakiet 8 - 65,00zł.
- pakiet 9 - 1000,00zł.
- pakiet 10 - 150,00zł.
- pakiet 11 - 110,00zł.
- pakiet 12 - 450,00zł.
- pakiet 13 - 1050,00zł.
- pakiet 14 - 200,00zł.
- pakiet 15 - 700,00zł.
- pakiet 16 - 200,00zł.
- pakiet 17 - 200,00zł.
- pakiet 18 - 250,00zł.
- pakiet 19 - 1400,00zł.
- pakiet 20 - 1150,00zł.
- pakiet 21 - 100,00zł.
- pakiet 22 - 25,00zł.
- pakiet 23 - 10,00zł.
- pakiet 24 - 10,00zł.
- pakiet 25 - 580,00zł.
- pakiet 26 - 20,00zł.
- pakiet 27 - 1100,00zł.
- pakiet 28 - 100,00zł.
- pakiet 29 - 70,00zł.
- pakiet 30 - 15,00zł.
- pakiet 31 - 160,00zł.
- pakiet 32 - 20,00zł.
- pakiet 33 - 25,00zł.
- pakiet 34 - 60,00zł.
- pakiet 35 - 100,00zł.
- pakiet 36 - 60,00zł.
- pakiet 37 - 5,00zł.
- pakiet 38 - 80,00zł.
- pakiet 39 - 5,00zł.
- pakiet 40 - 100,00zł.
- pakiet 41 - 20,00zł.
- pakiet 42 - 70,00zł.
- pakiet 43 - 12,00zł.
- pakiet 44 - 8,00zł.
- pakiet 45 - 40,00zł.
- pakiet 46 - 55,00zł.
- pakiet 47 - 680,00zł.
- pakiet 48 - 65,00zł.
- pakiet 49 - 85,00zł.
- pakiet 50 - 550,00zł.
- pakiet 51 - 120,00zł.
- pakiet 52 - 90,00zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet wadium należy wnieść w wysokości stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla pakietów, na które składana jest oferta.
4. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wów¬czas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uzna¬nie rachunku zamawiającego (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty).
5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu - na konto Zamawiającego w MBS w Łomiankach, nr rachunku: 08 8009 0007 0000 0475 2001 0105 z określeniem tytułu wpłaty: „przetarg – DZ/15/2013 Dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku”.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r., Nr 109, poz.1158 ze zm.).
6. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN, na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione¬ okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
a) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpo¬wiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ok. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw,
b) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane),
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesio¬ne prawidłowo.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, oryginał dokumentu należy złożyć do terminu składania ofert w kasie (II piętro, budynek główny szpitala) i zaznaczyć ten fakt na kopercie z ofertą.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli jest wymagane).
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, zgodnie z art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zapłata za dostarczony asortyment nastąpi na podstawie faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Stosownie do treści art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zmawiający wymaga przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
oraz wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w niniejszym rozdziale oraz nie podlegający wykluczeniu z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Ad. 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Ad. 2) wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Ad. 3) potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. – wg załącznika nr 3 do SIWZ
Ad. 4) sytuacja ekonomiczna i finansowa
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. – wg załącznika nr 3 do SIWZ
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ.
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 4 do SIWZ,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – na załączniku nr 5 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
d) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
f) w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
h) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub oświadczenie, że nie należy do grupy kapitałowej – na załączniku 6 do SIWZ.
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII 2b) – VIII 2g) niniejszej SIWZ przedkłada odpowiednio:
- dla dokumentów wymienionych w pkt. VIII 2b) – VIII 2d) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dla dokumentów wymienionych w pkt. VIII 2e) i VIII 2g) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Pzp
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
4. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a) dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010r. Dz.U. Nr 107 poz. 679) deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, adekwatna do klasy oferowanego wyrobu medycznego – z podaniem numeru pakietu, pozycji, którego dotyczy,
b) materiały producenta, foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanych produktów,
c) certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą PN-EN 455-1,2,3, raport badań potwierdzający odporność na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 z co najmniej 4 podstawowych grup technicznych: kwasy, zasady organiczne i nieorganiczne oraz alkohole i aldehydy, raport badań potwierdzający odporność na przenikanie wirusów zgodnie z ASTMF 1671 – dotyczy pakietu 15
d) oświadczenie producenta o kompatybilności zaoferowanych elektrod z diatermiami chirurgicznymi ERBE ICC VIO – dotyczy pakietu 34.
5. Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców.
a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie załączonych do oferty dokumentów rejestrowych – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
c) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
d) wypełniony formularz specyfikacji asortymentowo-cenowej – załącznik nr 1 do SIWZ
e) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
f) dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez upoważnionego przez Wykonawców pełnomocnika.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
DZ/15/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
4.7.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 4.7.2013 - 10:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: wszyscy zainteresowani

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24.5.2013